Pamiętaj, że każdy pojazd zakupiony w naszym sklepie objęty jest pewną gwarancją, oraz pełnym wsparciem posprzedażowym, które zapewniają Ci spokój i bezpieczeństwo przez czas trwania okresu gwarancyjnego. Kupując z niepewnych źródeł narażasz się na utratę gwarancji. Odrzuć
Wysyłasz e-mail na kontakt@borexenergy.pl i podajesz tam dane dla kuriera : Imię i nazwisko, adres odbioru pojazdu, telefon kontaktowy.
UWAGA! Jeśli serwisowany pojazd jest nadal w okresie gwarancyjnym, dołącz w e-mailu dowód zakupu – wysyłka jest darmowa, pomijasz w tym przypadku punkt 4.
3.
Zapakuj pojazd w bezpieczny sposób tak, aby podczas transportu nic się nie uszkodziło. Najlepiej w oryginalny karton o równomiernych kształtach
4.
Opłacasz przesyłkę w dwie strony. W przypadku hulajnóg jest to 60zł, rowerów 140zł- 300zł, pozostałych pojazdów – indywidualna wycena
Nr. Konta Banku BNP: 41 1600 1462 1821 7041 8000 0001 – w tytule wpisując : OPŁATA ZA TRANSPORT + imię i nazwisko
5.
Po zaksięgowaniu wpłaty, lub w przypadku pojazdów w okresie gwarancyjnym – otrzymaniu dowodu zakupu, zlecamy kuriera po odbiór pojazdu w ciągu 24h-48h.
6.
Gdy urządzenie dotrze do nas przed rozpoczęciem naprawy serwisant wykona do Ciebie telefon z informacjami o kosztach i możliwych rozwiązaniach. Jeśli nie było telefonu oznacza to że sprzęt czeka nadal w kolejce na naprawę i nie był diagnozowany. Osoba odbierająca telefon nie będzie w stanie poinformować o stanie naprawy jeśli nie została ona rozpoczęta (serwisant nie zadzwonił do klienta).
7.
Po naprawie sprzęt przejdzie kontrolę jakości i dopiero wtedy zostanie spakowany i wysłany pod wskazany przez Ciebie adres.
Instrukcja wysłania na serwis kurierem klienta:
1.
Wypełniasz formularz serwisowy który znajduję się poniżej.
Wysyłasz e-mail na kontakt@borexenergy.pl i podaję informację kiedy i jakim kurierem wyślesz do nas paczkę.
3.
Pakujesz pojazd w bezpieczny sposób tak, aby podczas transportu nic się nie uszkodziło. Najlepiej w oryginalny karton o równomiernych kształtach
4.
Gdy urządzenie dotrze do nas przed rozpoczęciem naprawy serwisant wykona do Ciebie telefon z informacjami o kosztach i możliwych rozwiązaniach. Jeśli nie było telefonu oznacza to że sprzęt czeka nadal w kolejce na naprawę i nie był diagnozowany. Osoba odbierająca telefon nie będzie w stanie poinformować o stanie naprawy jeśli nie została ona rozpoczęta (serwisant nie zadzwonił do klienta).
5.
Po naprawie sprzęt przejdzie kontrolę jakości i dopiero wtedy zostanie spakowany i wysłany pod wskazany przez Ciebie adres – tutaj przysyłasz na naszego e-maila etykietę którą naklejamy na paczkę
Formularz Serwisowy
Informacje dodatkowe
➢ Po otrzymaniu informacji o zakończeniu naprawy Klient ma 7 dni kalendarzowych na odbiór pojazdu. W przypadku nie odebrania pojazdu w tym terminie za każdy kolejny dzień przechowywania pojazdu pobierana jest opłata w wysokości 30 złotych za każdy dzień opóźnienia w odbiorze.
➢ W celu zabezpieczenia należności za wykonaną usługę, pojazd będzie stanowić przedmiot zastawu.
➢ Usługa diagnostyki pojazdu może kosztować od 50zł do 250zł w zależności od poświęconego czasu. Koszty diagnostyki nie są pobierane jeśli przystępujemy do naprawy pojazdu.
Prosimy o weryfikację paczki przy kurierze jeśli :
➢ Przesyłka jest w złym stanie wizualnym.
➢Karton posiada liczne wgniecenia, rozerwania i inne uszkodzenia.
➢ Paczka jest oklejona firmową taśmą z logiem firmy kurierskiej (zawartość tej paczki mogła zostać przepakowana na magazynie kuriera do innego kartonu)
➢Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia proszę natychmiast powiadomić firmę kurierską i sporządzić z kurierem protokół szkody
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności