Gwarantem jakości towaru są producenci i dystrybutorzy marek sprzedawane przez BOREX ENERGY Sp. z o.o., ze sklepem w Łodzi 93-303, ul. Rzgowska 155.
BOREX ENERGY jako sprzedawca zapewnia weryfikacje poprawności działania sprzętu i kontrolę jakości sprzedawanego produktu.
Sprzedawca zobowiązuje się przeprowadzić montaż i kontrolę jakości przedmiotu w sposób wskazany w instrukcji obsługi i wydać kupującemu produkt w pełni wartościowy, gotowy do eksploatacji.
Warunkiem uzyskania naprawy gwarancyjnej jest przedstawienie dowodu zakupu który jest potwierdzeniem prawa do wspomnianej naprawy.
Kupujący zobowiązany jest do wykonywania czynności obsługowych i regulacyjnych zgodnie z instrukcją obsługi przedmiotu, w szczególności: konserwacji, smarowania, dokręcenia połączeń gwintowych i regulacji mechanizmów.
Gwarancja nie obejmuje wad przedmiotu powstałych w skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, przechowywania, niewłaściwej obsługi i konserwacji oraz wynikłych po sprzedaży zdarzeń losowych, w szczególności uszkodzeń mechanicznych powstałych np. w wyniku przeciążeń lub wypadków (deformacja obręczy kół, wygięcie lub złamanie tylnej przerzutki, wygięcie wspornika siodła, naruszenie geometrii ramy, oberwanie części, pęknięć kolumny kierowniczej itp.)
Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku: niewłaściwej konserwacji produktu, niewłaściwego użytkowania/przechowywania przedmiotu w tym: uszkodzeń spowodowanych niedbałą eksploatacją, przeciążeniem urządzenia, używania przedmiotów do celów innych niż zostały zaprojektowane, dokonania samodzielnych przeróbek/napraw/ innej samodzielnej ingerencji lub w innym punkcie serwisowym, bez autoryzacji, używania produktu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, do nauki jazdy, wyścigów, rajdów itp. ,dokonania naruszeń warunków eksploatacji i przechowywania określonych w instrukcji użytkowania produktu
Gwarancją nie są objęte podzespoły podlegające naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji, m. in.: połączenia gwintowe, naturalne zużycie się elementów ruchomych układu napędowego, regulacja hamulców, wymiana klocków hamulcowych, rozciągnięcie łańcucha, zębatek tylnych i przednich w układzie napędowym roweru lub motocykla, żarówki, części plastikowe, ogumienie, cięgna, centrowanie kół.
Oryginał dowodu zakupu należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Gwarant ma prawo odmowy uznania gwarancji, w przypadku braku ww. dokumentu lub gdy te dokumenty będą nieczytelne.
Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Okres gwarancji wynosi: na pojazdy 24 miesiące, na akumulatory 12 miesięcy, na zasilacze 6 miesięcy, Chyba, że producent w karcie produktu lub karcie gwarancyjnej określa inaczej.
Reklamację wad produktu z tytułu gwarancji należy zgłaszać w: autoryzowanym punkcie serwisowym, punkcie zakupu przedmiotu, mailowo na adres : kontakt@borexenergy.pl
Sprzęt zgłaszany na gwarancję, powinien posiadać wyczerpujący opis występujących wad oraz kompletne dane kontaktowe, w innym przypadku (np. niepełnego lub błędnego opisu usterki) może nastąpić: nieprzewidziane wydłużenie czasu rozpatrzenia zgłoszenia, nieuznanie roszczeń gwarancyjnych, wydłużony czas wydania sprzętu, utrudnione zweryfikowanie przynależności sprzętu do Klienta za co Gwarant nie ponosi odpowiedzialności.
Kupujący zobowiązany jest zadbać o właściwe zabezpieczenia na czas transportu reklamowanego towaru do gwaranta lub autoryzowanego serwisu w przypadku jego wysyłki pocztą lub kurierem. Ewentualne uszkodzenia powstałe w czasie transportu nie są objęte Gwarancją.
Klient dostarcza sprzęt do serwisu gwaranta na własny koszt.
Klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu zakupu przez stronę internetową z wysyłką do Klienta, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, przebieg nie może być większy niż 1,5km, towar ma oryginalne i nie uszkodzone opakowanie oraz komplet akcesoriów. Towar może zostać odpakowany i wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (Art 34 ustawy o prawach konsumenta)
Naprawa wadliwego towaru, przy dostępności części do naprawy, powinna nastąpić w odpowiednim terminie: do 21 dni roboczych, w przypadku zamówienia wadliwego podzespołu u producenta lub odesłania pojazdu do naprawy u producenta, 30 dni roboczych. W przypadku braku dostępności części do naprawy, wydłuża się o czas oczekiwania na dostępność lub wysyłkę części od producenta.
Wymiana produktu wadliwego na wolny od wad następuje wyłącznie w przypadku niemożliwości dokonania w odpowiednim terminie naprawy zapewniającej pełną sprawność eksploatacyjną pojazdu.
Prawidłowy wpis do karty Gwarancyjnej składa się z następujących danych: nazwa, typ produktu, data sprzedaży, pieczątka Sprzedawcy/Dealera/Autoryzowanego serwisu
Każdorazowo kupujący powinien się upewnić, czy Sprzedawca/Dealer dokonał prawidłowego wpisu, pod rygorem ujemnych skutków prawnych w tym utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową, ani innych właściwych przepisów prawnych w tym ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności